Știi ce e nașpa la viața asta? Că nu se opreşte pentru mine, pentru tine, pentru nimeni! Nu se opreşte ca noi sa ne plângem tristeţea, să ne adunăm, să gandim și apoi sa mergem mai departe. Nu, nu face asta ci doar merge și merge și eşti nevoit sa înaintezi odată cu ea. Cei drept nebunia asta uneori face ca durerea să fie mai mică, în sensu ca te ajuta sa nu te mai gândești la ea, dar adesea viaţa asta fugară e doar un plasture pe rana noastră. Sub plasture durerea se tot aduna mai tare și mai tare și apoi explodează, și simți ca nu mai poți! Toată durerea adunată se manifesta într-o secundă si simti ca lumea se prăbușeşte asupra ta, dar de fapt toata durerea vine în valuri, valuri, sub care te îneci.

Eu una cred că avem nevoie să fim triști, să ne dăm timp să fim triști, o săptămână două, dar după care să fim hotărâți să revenim în forță.

Dacă eşti ca mine nu poţi să înaintez tot timpul. Ai nevoie să stagnezi sau chiar să dai doi pași înapoi ca apoi să mergi 5 în față. Eu..eu nu pot fi tot timpul puternică. Cum aș putea fi? Am nevoie de timpul meu de singuratate să mă adun.

Nu cred că trebuie să ne opunem sentimentelor noastre. Cred că trebuie să le lăsăm în mâna unui Dumnezeu atotputernic. Dacă e sa plângem, să plângem la umbra aripilor lui și … în cazul meu de multe ori e doar teorie. Știu la cine ar trebui sa alerg însă adesea aleg să rămân singură pentru că îmi este teamă că o să mă facă să lupt în continuare iar eu a simt istovită și am nevoie de odihnă. Dar dacă mă gândesc bine, poate m-ar lasă și El sa mă odihnesc..Eu cred că El face asta.
Of numai am chef…

Azi sunt obosită

Și fără speranță

Și deznădăjduită

Și supărată pe mine mai ales

Nu pot face față la toate

Nu pot și vreau

Vreau să am energia a 5 persoane

Si ziua să dureze cat 3

Vreau să am entuziasm

Pasiune

Un scop

O viata sociala

Nu prea vreau să duc lipsă

Și vreau sa îi ajut pe cei care duc lipsă

Vreau să fiu tot și toate peste tot

Vreau să fiu perfectă

Vreau să fac față tuturor aşteptărilor… pe toate planurile

Si vreau să nu vreau lucrurile astea

Vreau să… vreau sa îi fac doar Lui pe plac, dar nu asta e ce fac.

